.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیرصنایع: سود تسهيلات توليد از سال آينده كاهش مي‌يابد

وزير صنايع و معادن گفت: وزارت صنايع و معادن به دنبال اين است تا در شوراي پول و اعتبار مصوب كند كه سود تسهيلات به ويژه در بخش توليد از سال آينده كاهش يابد.

علي‌اكبر محرابيان بعد از ظهر امروز در حاشيه سفر به استان مازندران و شركت در راهپيمايي 22 بهمن مردم شهرستان ساري اظهار داشت: بسته سياستي و نظارتي بانك مركزي براي تسهيلات طرح آمايش در شوراي پول و اعتبار (كميته فرعي) در حال بررسي است.

وي با اشاره به اينكه وزارت صنايع و معادن نقطه‌ نظرات خود را درباره اين بسته سياستي و نظارتي به شوراي پول و اعتبار داده است خاطرنشان كرد: در اين پيشنهاد مطرح شده است سهم صنعت و معدن در سال 89 بايد افزايش يابد.

محرابيان با اعلام اينكه نظر رئيس كل بانك مركزي نيز همين است ابراز اميدواري كرد، با حمايت قاطع اعضاي شوراي پول و اعتبار سهم اين بخش از سال آينده افزايش يابد.

وزير صنايع و معادن با اشاره به كاهش چشمگير ميزان تورم در سال 88 بيان داشت: بايد بتوانيم در شوراي پول و اعتبار مصوب كنيم كه سود تسهيلات به ويژه در بخش توليد از سال آينده را كاهش دهيم.

وي درباره اعتبارات و تسهيلات سرمايه‌ در گردش واحدهاي توليدي تصريح كرد: اخيراً يك خط اعتباري 2 هزار ميليارد توماني براي اين كار با بانك مركزي توافق شد و بين بانك‌ها نيز توزيع شده است.

وزير صنايع و معادن عنوان داشت: يكي از اقدامات ديگر تشكيل آيين‌نامه جزء 6 بند «د» 88 بوده است كه گواهي مسدودي آن صادر شده است.

وي ابراز داشت: از مجلس خواسته شده از مجموعه 3 ميليارد دلار اين بخش 2 ميليارد دلار آن سهم بانك صنعت و معدن شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.